Alamar's chest

Aktuality

Anketa
| Středa 2.března 2005, 15:02

Co si myslíte, že je pro bughouse OTB současnosti a budoucnosti lepší?

A) Klasické tempo (5, 3 min)
B) Bronstein ( tempo 1 3, 2 3 atd.)

Hlasujte komentářem.

Diskuze
Sandokanom: bronštejn
| Čtvrtek 3.března 2005, 23:17

Já jsem také jednoznačně pro bronstein.Aspoň vyhrávají pozice a ne shazování na čas.Jinak souhlasím a dávám za pravdu Dušanovi,Alamarovi,Matějusovi a Ivošovi.Bronstejn je zaruka dobreho bugu a drogy,které nezabiji.

| Středa 2.března 2005, 19:42

bronstejn je dobry zpusob jak zabranit dlouhemu sezeni a haraseni v poslednich vterinach a hadani se komu spadl prvni praporek. Jiste klade vetsi naroky na souhru dvojice, ale to nevadi, urcite jsem pro.

Ivos: Bronstein
| Středa 2.března 2005, 16:17

Ja jsem jednoznacne pro bronstein. Takze se pridavam k Hradci. Vyzkouseli jsme to na Slavii a je to jednoznacne lepsi, protoze rozhoduje pozice. Nerozhoduje tedy nejake nesmyslne schazovani na cas, kdyz jsem totalne prohrany. A to se mi libi. Kdyz se mi neco povede, tak to mam preci vyhrat. A kdyz se mi neco naopak nepovede, tak byt po pravu potrestan. Tempo myslim 2 min a 3 s na tah je naprosto idealni. Konecne se bude hrat bug a ne saskarny.

Wir: A
| Středa 2.března 2005, 16:14

Nevyhody br uz byly popsany jinde. Je to slepa ulicka.

Alamar: Hlas
| Středa 2.března 2005, 16:08

J8 jsem pro bronstein to je prekvapen9 co!

ivanek: FICS i OTB
| Středa 2.března 2005, 16:01

Ackoliv platim za OTB pomaleho hrace tak jednoznacne 3 0 / 5 0. Me argumenty jsou znamy.

SKAcz: FICS
| Středa 2.března 2005, 14:53

Predpokladam ze se ptas na fics. No bronstein jednoznacne, akorat ze na fics to muze byt diky moznosti premovu a videt obe desky mozna o neco mensi bronstein nez OTB, rekneme 2s na ficsu s premovem je jako 3s za deskou. No ja samozrejme hlasuju pro i na ficsu, premovovaci sachy jsem vzdy pokladal za extremismus ktery cloveka nauci jen akcnim pohybum mysi. Sachy jsou strategie a ne akcni hra a podle toho to ma vypadat. Jedna vec je rychlost druha vec je deformace hry tak ze sachy nasazovanim zvitezi na cas, to je dle mne ikazka zrudnosti kam az se da dostat kdyz se zacne vse oriemtovat jen na rychlost a eychlost prestane byt prostredkem ci vlastnosti a stane se cilem. Dle mne cilem ma byt premyslet a v danem case vymyslet reseni.

Nový komentářNew commentEN


V komentáři nelze přímo používat html tagy. Můžete použít [b]pro tučný text[/b], [i]pro kurzívu[/i], respektive [cite]pro citaci[/cite]



 
zpět