Alamar's chest

Aktuality

Aktuální stav řešitelské soutěže a další informace
| Středa 19.ledna 2005, 12:02

Řešitelská soutěž průběžné pořadí:
1. Skacz 20b
2. Ivos 1b
Je tristní, že se nikdo další nezúčastnil této soutěže. Skacz jako jediný vyřešil všechny zadané úlohy. Ivoš vyrešil částečně jednu úlohu a zbytek se ani nenamáhal.

Změnil se manuál k FICS. O 58 hráčích jsou podrobné informace. Přibyl nově seznam nekomentovaných hráčů. Na něm najdete další hráče hrající na FICS. Poslední změnou je návod, jak si zahrát na FICS.

Diskuze
skacz: re
| Pátek 21.ledna 2005, 12:51

ping bych vyhodil, stejne prd rekne a nemaji to na ficsu radi kdyz nekdo tim zatezuje server nekde psali ze kvuli tomu zakazuji cas od casu guesty tusim.

ivanek: jo
| Pátek 21.ledna 2005, 09:06

Moje rec, diakritika SUX :)

Wir: jak hrat na FICS
| Pátek 21.ledna 2005, 04:31

Tak jen ve strucnosti.
bod 5. existuje prikaz handle, takze neni nic treba zkouset 10x, ale proste se nalogovat jako guest a zjistit si ktera prezdivka je volna
bod 15. doporucil bych na zacatku provest prikazy +ch 24 a +ch 179 ( s vysvetlenim co to udela). Za dalsi dulezite prikazy (krome bug) pokladam inch 24, inch 179, t 24 partner, partner handle, match handle 3 0 bug - aby aspon novacek vedel jak si zahrat pokud zrovna nebude koho se zeptat. Pripadne by se tam mohly zminit prikazy finger, ping, observe, follow, history, abort, adjourn, flag, rematch, resign, draw, a komunikace: tell, ptell, say, kibitz, whisper, ,, .
A diakritiku nikde nepouzivat!!!

SKAcz: re Ivanek
| Pátek 21.ledna 2005, 01:06

Uhraj si s pocitacem taky 2400 a pochopis. Je to proste jiny styl a kdyz ho pochopis uvidis rozdily: u stylu hry s pocitacem zalezi na presnem rychlem propoctu aby pocitaci nezkazil hru ci na nej dokonce nepustil vrazedny material. Na druhou stranu mas jistotu ze material navic uplatni k tlaku na soupere a ze pokud odhadnes ze da mat tak odhadl jsi-li spravne on ho da. to u lidskych hracu je to zcela jine. Krasnou ukazkou je vzestup Horkko na 2400, ten pouzil zase jednu vlastnost lidi : nemaji radi kdyz maji horsi cas casto. Navic lide hraji ruzne styly a nekteri pokud je nedokazes krmit materialem proste hraji desne slabe "bleskovku". A hlavne na mnohe plati ze kdyz nevyhrajes co se melo klesa jim moralka ci sila nebo jak to nazvat.

ivanek: re
| Čtvrtek 20.ledna 2005, 23:17

Jsem asi blby, ale vubec tomu nerozumim.

skacz: s lidma se to tolik neprojevi
| Čtvrtek 20.ledna 2005, 23:14

Ikdyz toho fireflye sem zabil se zakrzutkem na to ze pamir nevedel ktera bije dost ucine si myslim.
S lidma je to problem mnozi ty maty nevidi takze ikdyz jim das material tak to minou. Obecne mnozi lide na fics hraji z meho pohledu prilis neucinny bughouse nebo jak to nazvat. Proste nehraji na tym moc a necekaji kdyz by mohli. Viz ukazky o premovech a stupidite.
Ja pochybuju ze by mi to s lidma mohlo jit o moc lip nez kdykoliv predtim, leda se sehranym spoluhracem nebo s nekym kdo to hraje stylove podobne. Navic s lidma to casto kazi spoluhrac a nevyzdime se tak z partie maximum jako s pocitacem. Lidi nechapou ze hrat s pocitacem znamena mit moznost uplatnit rychly propocet a porad nechapou jak jsem tech 2400 dosahl. Koneckoncu krome Dragonslayr-e, Chesstosterone a castecne Guse nikdo hrat poradne s pocitasem na fics neumi a ja to chapu, ono je to v souladu s tim ze mnozi si mysli ze hledat maty a premyslet neni potreba a vtip je v tom ze kdyz na to nehraje tvuj spoluhrac tak nemuzes ani ty, protoze to proste nevychazi pak dohromady.

ivanek: re skacz
| Čtvrtek 20.ledna 2005, 17:51

Uz se tesim na to zlepseni v praxi. Zatim jsi jen honil rating s kompem tak uvidime jak ti to pujde az zacnes hravat s lidma.

SKAcz: kdo neresi skodi sam sobe
| Čtvrtek 20.ledna 2005, 13:30

Jelikoz kdyz jsem hral na fics tak pri ceste za 2300, 2400 bylo pro mne samozrejmosti ze jsem si analyzoval (snazil sem se minimalne najit klicovy zvrat v partii a duvod prohry ci v nekterych pozicich kde jsem mel pocit ze jsem nenasel co tam bylo) minimalne vsechny prohrane partie aspon strucne, tak pro mne bylo zpestrenim treningu kdyz sem se mohl podivat na herni situace nekoho jineho.
Kdo neresi sam sobe skodi, ja byl obcas mile jak rychle jsem uvidel nejaky mat kdyz sem pak sledoval probihajici hru. A treba pri hre s pocitacem musite sakramentsky rychle videt co mu hrozi a co ne, abyste mohli najit tahy ktere ho nezabiji.

Alamar: re Wir
| Středa 19.ledna 2005, 20:04

Tak to napiš sem, jako komentář.

jezz: re: Ivanek
| Středa 19.ledna 2005, 19:14

Máš pravdu, je to tak "správnější".

| Středa 19.ledna 2005, 19:04

Ja bych pro zmenu uvital kdybych videl komentar o osobne hned jak kliknu na nejake jmeno a ne az po 'Pridat dalsi'.

Wir: komentar?
| Středa 19.ledna 2005, 17:08

Chtel bych k navodu jak hrat na FICS postat komentar. Nektere informace nejsou uplne presne, nektere podle me chybi a nektere veci se daji udelat efektivneji.

Nový komentářNew commentEN


V komentáři nelze přímo používat html tagy. Můžete použít [b]pro tučný text[/b], [i]pro kurzívu[/i], respektive [cite]pro citaci[/cite]



 
zpět