Alamar's chest
Aktuality
V tomto období bylo možné sledovat, jak se vedli zástupci českého bughousu. Po dlouhé době hrálo na FICS více českých hráčů.
Wir se pohyboval přes 1900, aby nakonec spadl pod 1800. Pokud nemá motivaci v podobě překonání bestu, tak se jeho rating pohybuje v závislosti na jeho formě a kvalitě spoluhráče.
Skacz z ratingu okolo 1500 se posunul na rating okolo 1800. Bylo vidět, jak to šlo snadno a rychle. V současné době je podle některých zase nadhodnocen o 100 bodů.
Sandokanom sehrál v tomto období veliké množství partií. Po odehrání několika partií, šel jeho výkon drobně nahoru. I tak měl dost velké výkyvy. Veliké slabiny má v zahájení a v macení (minul celou řadu matů). Zajímavé pro poučení byli jeho 4 partie se Zybastym (1905) proti dvojici Bugbug (1888) s KayhiKingem(1870). Můj odhad, že dostanou náklep se potvrdil (prohráli všechny 4 partie). Sandokanom v těchto partiích udělal "zbytečné hrubé chyby i ve vyhraných pozicich". Ve druhé partii dostal šanci, když ho soupeř vypustil a nevyužil ji. Po 26. tahu svého soupeře měl jeho spoluhráč našikmo navíc 20 s. Tuto pozici by soupeř neměl nikdy rozchodit. On bohužel zahrál pomalu a ukvapeně. Po správném tahu Bxh1, nemůže jeho soupeř pozici ubránit. Musel by Kf1 pak by přišlo Q@g1+ Ke2 B@f3+ Kd2 Bxd1 a totální zničení soupeře, krom toho, že ta dáma vedle matila. Tuto partii přikládám http://www.bughouse-db.org/bpgn.php?dbnum=309124.
V tomto období začal hrát na FICS nový český hráč MotyCZ. Ze začátku se držel kolem 1200, po té začal klesat až pod 1100. Nehraje špatně, akorát doplácí na zbytečné chyby (Na jeho hru se dá koukat, což se nedá říci o celé řadě hráčů). Pokud mají lepší čas se spoluhráčem, tak by se jim nemělo stávat, že pustí na sebe matící figuru. Taky je lepší hrát proti stejně či slabším soupeřům. Hrát proti silnějším soupeřům je dobré, ale většinou se prohrává a pak klesá zájem o hru proti slabým týmům.
Kdo bude mít zájem, může si prohlédnout zahájení za černé figury, které jsem přidal do teoretického koutku. http://alamarschest.wz.cz/openings&id=169
Jo zkousel sem se dostat na 1100 pri dobre hre ale vyberu ce nejhorsich spoluhracu a bez razeni tahu spoluhraci (az na vyjimky kdy slo o synchronizaci), ale dostat se pod 1500 bylo desne tezke a jeste tezsi se tam udrzet, musel bych tomu venovat spoustu casu a hrat fakt jen s uplnyma matlakama a este proti souperum co vim ze by nas meli oskubat. Nahoru to pak slo logicky rychle zpet, viz napr. 4:1 s Marasem vs Bugzilla+Masacre a to sem se v te prvni uklikl a este sem musel odbehnout od pocitace, v dalsich 4rech stacilo hrat a tempo a masacre nevedel kde mu hlava stoji obcas, zvlast kdyz sem pocital ze ty tahy hraju jakoby proti Bugzille co mu muze poradit pri stani, zajimave bylo ze sme se s marasem domlouvali minimalne