Alamar's chest
Manuál k FICS
Informace obsažené v této sekci by vám měly pomoci zorientovat se v dosti chaotickém prostředí jakým bezesporu FICS je.
Rating: 1650
Výkonostní třída: III.
Na FICS se tento hráč hodí na tzv "brejkový bug". Chce-li někdo hrát kombinace od +11, tak je pro něj tento spoluhráč vhodný. Dost často vypouští maty, díky své zbrklosti. Hraje docela rychle, takže je potřeba ho včas zastavit, než pustí něco co nemá. Není dobré ho děsit hláškami něco nemůžeš. Po určité době je schopen začít hrát normální bug, ale to musíte mít boží trpělivost.
Kvalita zahájení | 5 |
---|---|
Nedělá nesmyslné tahy | 6 |
Přesnost útoku | 7 |
Kvalita obrany | 3 |
Neztrácí materiál | 6 |
Schopnost komunikace(domluvy) se spoluhráčem | 8 |
Není zbrklý | 5 |
Využití lepšího času | 8 |
Schopnost hrát bug jako blicku | 5 |
Schopnost vzít správnou figuru | 6 |
Hra proti slabším soupeřům | 7 |
Hra proti stejně silným soupeřům | 7 |
Hra proti silnějším soupeřům | 5 |
Agresivita hry | 7 |
Celkový index | 6 |
Zajimave ze u Sandokanoma je rozsah hodnoceni mnohem vetsi, 3-8. Asi to bude dano jinou dobou a jinym rozpolozenim Alamara kdyz ty hodnoty vymyslel. Celkovy index ma taky vaznou trhlinu, nelze prece povazovat vsechny parametry za stejne vyznamne!
Je to za skutecnou sachovnici dobra 2.vt (1750), ktery spoustu utocnych pozic zakonci stejne jako by tam sedel mnohem silnejsi hrac.
Jeho slabina spociva v tom ze netrenuje co ho pali : kdyz neexistuje utok co hrat rozumneho a klidneho. Rekl bych to tak: On se necha snadno svest sirenou hlasici ze mozna tam je utok, a radsi zkusi trik ktery pri spravne obrane vede k prohre ci horsi pozici misto aby zachoval klid a snazil se jen drzet vyhodu pozicni. Kdyby se mu to podarilo odstranit, tak asi okamzite poskoci o tridu. A na fics je hrat pozicne pro nej jeste tezsi, protoze domluva se spoluhracem neni moc dobre mozna. On by musel fakt tvrde pracovat na tom ze hraje se spoluhraci kteri hraji na vitezstvi tymu i pozicne a oba se snazi vylepsovat pozici a utocit az kdyz vidi forsirovany mat ci utok, proti nemuz neni obrana. Rada: snaz se nepodlehat pokuseni vyhrat rychle pokud Ti souper skoci na trik, pocet proher kdyz na nej neskoci se tak snizi k nule a vyhry zustanou ...
U něj jeden extrém dělá obrana (3) - v té seš silnější. Druhý extrém je schopnost komunikace, tu má Marek vysokou (on se snaží sledovat druhou desku). Celkový index vyjadřuje hrubou hodnotu (pokud chtěl podle něj vyhledávat).