Alamar's chest

Manuál k FICS

Pár poznámek

Informace obsažené v této sekci by vám měly pomoci zorientovat se v dosti chaotickém prostředí jakým bezesporu FICS je.

Sandokanom
Síla: 1600-1700
Rating: 1650
Výkonostní třída: III.

Na FICS se tento hráč hodí na tzv "brejkový bug". Chce-li někdo hrát kombinace od +11, tak je pro něj tento spoluhráč vhodný. Dost často vypouští maty, díky své zbrklosti. Hraje docela rychle, takže je potřeba ho včas zastavit, než pustí něco co nemá. Není dobré ho děsit hláškami něco nemůžeš. Po určité době je schopen začít hrát normální bug, ale to musíte mít boží trpělivost.

Kvalita zahájení5
Nedělá nesmyslné tahy6
Přesnost útoku7
Kvalita obrany3
Neztrácí materiál6
Schopnost komunikace(domluvy) se spoluhráčem8
Není zbrklý5
Využití lepšího času8
Schopnost hrát bug jako blicku5
Schopnost vzít správnou figuru6
Hra proti slabším soupeřům7
Hra proti stejně silným soupeřům7
Hra proti silnějším soupeřům5
Agresivita hry7
Celkový index6

  1. games/hra_se_Sandokanomem1.bpgn - komentovaná
  2. games/hra_se_Sandokanomem.bpgn - komentovaná
Diskuze
Alamar: re Wir
| Úterý 22.února 2005, 00:42

U něj jeden extrém dělá obrana (3) - v té seš silnější. Druhý extrém je schopnost komunikace, tu má Marek vysokou (on se snaží sledovat druhou desku). Celkový index vyjadřuje hrubou hodnotu (pokud chtěl podle něj vyhledávat).

Wir: Sandokanom
| Pondělí 21.února 2005, 23:40

Zajimave ze u Sandokanoma je rozsah hodnoceni mnohem vetsi, 3-8. Asi to bude dano jinou dobou a jinym rozpolozenim Alamara kdyz ty hodnoty vymyslel. Celkovy index ma taky vaznou trhlinu, nelze prece povazovat vsechny parametry za stejne vyznamne!

SKAcz: Sandokanoma vsichni zname
| Čtvrtek 20.ledna 2005, 14:34

Je to za skutecnou sachovnici dobra 2.vt (1750), ktery spoustu utocnych pozic zakonci stejne jako by tam sedel mnohem silnejsi hrac.
Jeho slabina spociva v tom ze netrenuje co ho pali : kdyz neexistuje utok co hrat rozumneho a klidneho. Rekl bych to tak: On se necha snadno svest sirenou hlasici ze mozna tam je utok, a radsi zkusi trik ktery pri spravne obrane vede k prohre ci horsi pozici misto aby zachoval klid a snazil se jen drzet vyhodu pozicni. Kdyby se mu to podarilo odstranit, tak asi okamzite poskoci o tridu. A na fics je hrat pozicne pro nej jeste tezsi, protoze domluva se spoluhracem neni moc dobre mozna. On by musel fakt tvrde pracovat na tom ze hraje se spoluhraci kteri hraji na vitezstvi tymu i pozicne a oba se snazi vylepsovat pozici a utocit az kdyz vidi forsirovany mat ci utok, proti nemuz neni obrana. Rada: snaz se nepodlehat pokuseni vyhrat rychle pokud Ti souper skoci na trik, pocet proher kdyz na nej neskoci se tak snizi k nule a vyhry zustanou ...

Nový komentářNew commentEN


V komentáři nelze přímo používat html tagy. Můžete použít [b]pro tučný text[/b], [i]pro kurzívu[/i], respektive [cite]pro citaci[/cite]



 
zpět